Katsottiin eilen muodon vuoksi. Mun mielestä oli todella hassua kuinka se yksi kirurgi-setä pani sitä naamasta vähän kamalan näköistä naista niin, että sillä naisella oli pussi päässä.

Siis ihan oikeasti, kuka pääsee pukille vielä sen jälkeen kun on sanonut että "laita tuo pussi päähän huora." Ja seuraavana päivänä se nainen tulee kinuamaan lisää. Olin muuten tosi pettynyt sen tyypin kroppaan. Jos se on muka niin haluttu, niin hommais ees kunnon kropan, kuka tuollaista sikspäkitöntä, rintalihaksetonta miestä haluaa katsoa?

Toisaalta se panikin takaa - ja sillä tytöllä oli pussi päässä.

Oikeastaan sitä tyttöä kävi sääliksi, oli se aika julmaa. Siis oishan se voinut vaan laittaa simmut kiinni ja miettiä vaikka sitä exäänsä samalla kun työsti.

Irc-galleriassa tuli vastaan tuttiksen kuvat (nimi muutettu). Mun mielestä se oli aivan hirveä ja mua säälitti, että joku on tuon näköinen. Kun tuo katsoo telkkaria tai menee kesällä kävelylle, niin jokapuolella hyvänäköisiä tai normi-näköisiä rakastuneita ihmisiä. Ja varmasti tuttiskin haluaa jonkin hyvännäköisen, mutta todellisuus kun on mitä on niin ei.

Se on julmaa ja vielä julmempaa kun ihmiseltä varastetaan unelmat.

Tai no saathan sä unelmoida ja kusettaa ittees.

Viittaako nickin perässä oleva teksti "hajuherne" muuten kroonisiin ilmavaivoihin?

Kysymys kuuluukin; onko parempi laittaa pussi päähän ja panna sitä vai sanoa että oot niin saakutin ruma, ettei kuule mitään jakoo, mutta hei kiva jos hiukoi!

Nyt todellakin tunnen olevani kamala ihminen :)

Muodon Vuoksi sarjan jälkeen harrastin tuoreen avokin kanssa seksiä ilman mitään v*tun muovipusseja. Toisaalta jos hän ei olisi luonteeltasi noin ihana (että voidaan harrastaa seksiä koko ajan :op) niin eihän tämä toimisi. Uskon kuitenkin, että se on ne pienet asiat mitkä merkkaavat, suudelmat niskaan tai se että olet vienyt koirat ja keittänyt minulle kahvin kun olen aamu-uninen, halaus silloin tällöin, ja se, että kerrot miltä tuntuu kun sinulla on paha mieli ja että annat minun tukea sinua. Niin ja tietenkin se, että halaat minua kun olen vienyt koirat illalla sen jälkeen kun olen pitänyt sinua hereillä taas kerran yli puolen yön.

Meille tulee aivan loistavat tuparit.